close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور گرجستان

    بازدید : 204
    يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 زمان : 14:52

    تعیین مکان برگزاری اولین کنسرت‌ خیابانی در جزیره کیش

    تعیین مکان برگزاری اولین کنسرت‌ خیابانی در جزیره کیش

    تعیین مکان برگزاری اولین کنسرت‌ خیابانی در جزیره کیش,اخبار کیش,اخبار گردشگری کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش

    رئیس منطقه آزاد کیش خبری از برگزاری کنسرت خیابانی در آبان ماه داد و تفاهم ‌نامه ای جهت همکاری مشترک بین معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت تور کیش و سازمان منطقه آزاد کیش امضا شد.

    صبح روز یکشنبه در 21 مرداد تفاهم‌نامه همکاری با حضور سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری و محمدابراهیم انصاری‌لاری رییس سازمان منطقه آزاد کیش در کیش امضا شد.

    با امضای این تفاهم نامه زمینه برای همکاری متقابل میان معاونت و سازمان منطقه آزاد کیش فراهم می شود. همچنین رونق بازار کسب و کار هنر، ایجاد مدارس هنری با توجه به ویژگیها و امکانات منطقه آزاد و توسعه گردشگری هنری با توجه به منابع و امکانات، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص و... را به همراه خواهد داشت.

    در این تفاهم‌نامه در ارتباط با موضوعاتی نظیر ایجاد بازار کسب و کار هنری، برنامه‌ریزی و انجام پروژه‌های مشترک با مؤسسات علمی و تخصصی داخلی و خارجی درباره کارآفرینی هنر، انجام پژوهش‌های بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی در موضوع کارآفرینی هنر، تنظیم برنامه‌ریزی برای تشکیل بازار محصولات هنری در منطقه آزاد کیش با موضوع هنر مدرن و معاصر و برگزاری حراج هنری در منطقه آزاد کیش با رویکرد هنر مدرن و معاصر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    جهت ایجاد مدرسه عالی هنر، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با رویکرد هنرهای مدرن و معاصر، شناسایی و ایجاد ارتباط با متخصصان و مؤسسات متناظر خارجی جهت همکاری با مدرسه عالی هنر و بازدید‌ و مسافرت‌های علمی و پژوهشی در برنامه‌های دوره‌ای مدرسه عالی هنر، اختصاص زمین مناسب و طراحی و یا نوسازی فضایی برای مدرسه عالی هنر، برگزاری همایش‌های بین‌المللی و کارگاه‌های تخصصی با مشارکت مؤسسات و متخصصان خارجی، در این تفاهم‌نامه ذکر شده است.

    در بخش گردشگری هنری نیز موضوعاتی از قبیل برگزاری کارگاه‌های تخصصی با مشارکت متخصصان داخلی و خارجی برای موضوع گردشگری هنری با تاکید بر هنر‌های مدرن، معاصر و چندرسانه‌ای، بازخوانی و بازتعریف روایت‌های کیش و تبدیل آن‌ها به فرصت‌های گردشگری هنری نظیر تصویر کیش در سفرنامه‌ها و تبدیل آن‌ها به فرصت‌های گردشگری عکس و گردشگری نقاشی و برگزاری آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت در موضوع گردشگری هنری تبادل نظر شد.

    ایجاد کارخانه‌‌های صنایع هنری مستلزم پیگیری تفاهم همکاری با شرکت‌ها و کمپانی‌های معتبر تولید لوازم طراحی و نقاشی برای اعطاء امتیاز بهره‌برداری برند در منطقه آزاد کیش، انتخاب یک محل با مشارکت در زمینه امکان‌سنجی برای احداث موزه هنرهای معاصر، کمک به شناخت استانداردهای کالبدی و محتوایی تأسیس موزه هنر‌های معاصر وامکان‌سنجی و تحقق قیمت تور کیش استانداردهای احداث موزه‌ هنرهای معاصر کیش با ظرفیت بهره‌مندی از نمایشگاه‌های موقتی موزه‌ هنرهای معاصر تهران می باشد که در این تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفت.

    در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان اقتصاد آزاد کیش سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری بیان کرد در کنار زمینه سازی و توجه به ساخت شهر، ساخت مدنیت و فرهنگ شهروندی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و معدود مسوولانی به چشم می خورد که بین مدینه سازی و مدنیت پروری تفاوت قائل شوند. بنیان فرهنگی و عقیده مدیریت منطقه آزاد کیش به رعایت فرهنگ و هنر شهر در کنار مدینه سازی و ساخت شهر، است.

    حسینی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت های عمومی در توسعه فرهنگ و هنر از جمله برنامه های معاونت امور هنری به شمار می رود. ظرفیت های موجود مناطق آزاد و فرصت های هریک از مناطق آزاد با ویژگیهای خاص مورد بررسی قرار گرفت تا در کنار فعالیت های هنری، موضوع سرگرمی شهروندان و رویکردهای حرفه ای مورد توجه قرار گیرد. جزیره کیش از ظرفیت بسیاری در حوزه هنر معاصر برخوردار است. در زمینه هنر حرفه ای نیز می تواند دریچه جدیدی را برای این منطقه ایجاد کند.

    معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این تفاهم نامه شامل موضوعاتی از قبیل محورهای ایجاد نهاد دایمی هنر معاصر، ساختمان مناسبی برای موزه هنرهای معاصر، ایجاد مدرسه عالی هنر، تلاش برای رسیدن به بازار هنر و حمایت از صنایع هنری و تقویت گردشگری هنری در پیش خواهد گرفت. پس می توان پیگیر ساختار تفاهم نامه بود و از ظرفیت همگرایانه استفاده کرد. برگزاری جشنواره های موسیقی و گنجینه آثار هنری نیز در ادامه مورد بررسی و برنامه ریزی خواهد گرفت.

    در محورهای این تفاهم نامه بازار کسب و کار هنر، ایجاد مدرسه عالی هنر، گردشگری هنری، ایجاد کارخانه‌‌‎های صنایع هنری و امکان‌سنجی برای احداث موزه هنرهای معاصر در کیش نیز از مفاد این تفاهم است که مورد بررسی خواهد گرفت.

    در این مراسم محمد ابراهیم انصاری لاری رییس سازمان منطقه آزاد کیش از تعامل سازنده معاونت امور هنری تشکر کرد و بیان نمود: در جزیره کیش در کنار توجه به مدینه و اتفاقات کالبدی شهر می توان مدنیت را نیز مورد بررسی و توجه قرار داد.

    انصاری لاری اضافه کرد: مناطق آزاد با رویکرد تعامل ملی و بین المللی با جنبه اقتصادی و به نفع اقتصاد ملی، شکل گرفته. در زمینه فرهنگی نیز دریچه ای را بین فرهنگ ملی و فرهنگ بین المللی به نفع فرهنگ کشورمان خواهد گشود. توجه به مسایل فرهنگی، هنری و تقویت مدنیت در کیش ارزشمند است و امیدواریم با نگاهی متعارف، منطقی به شهر و فرهنگ و هنر پیگیری شود و گام هایی موثر و مثبتی در فرهنگ و هنر برداشته شود تا کیش به مقصد اقامت نخبگان، مبدل گردد.

    رییس سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: در پنج محور اساسی تفاهم نامه ای با معاونت امور هنری بحث شده است که در دستور ورزش های آبی کیش کار نیز قرار گرفته است. به عنوان مثال می توان به اجرای برنامه هایی از جمله جشنواره پیامبر مهربانی در هفته وحدت در جزیره کیش اشاره کرد. کنسرت های موسیقی خیابانی جزیره کیش در آبان ماه و در روز کیش برگزار خواهد شد و در مورد جشنواره موسیقی پاپ نیز برنامه ریزی هایی به عمل خواهد آمد.

    هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی اشاره کرد. فرصت بسیار مناسبی برای جزیره کیش به وجود خواهد آمد تا میزبان هنر معاصر باشد. کیش می تواند امکان تبادل در عرصه فرهنگ را میسر سازد و هنرهای تجسمی نیز از مسیر کیش، بیشتر و بهتر دیده شود.

    علی ثابت نیا مدیر عامل انجمن موسیقی ایران در این مراسم بیان کرد: موسیقی ظرفیت های مهمی دارد که با اجرای آن در منطقه آزاد کیش مورد توجه خواهد گرفت و به جذب گردشگر، کمک خواهد کرد. در حوزه موسیقی، با مدیران منطقه آزاد کیش جلسه هایی شکل گرفت که برنامه هایی به مناسبت هفته وحدت و دو رویداد ویژه از جمله آنند.

    گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

    تور مشهد

    تور کیش

    تور مشهد
    آشنایی با مساجد جامع استان اصفهان در دوره سلجوقی
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 5

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 205
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 148
  • بازدید کننده امروز : 49
  • باردید دیروز : 134
  • بازدید کننده دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 1062
  • بازدید سال : 6333
  • بازدید کلی : 49899
  • کدهای اختصاصی